"Билер соты" тарих пәнінен сабақ жоспары


19.12.2020, 18:01  

 8 «К»

4-сабақ

Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы

Билер соты

Жалпы мақсаты:

Билер сотының  қазақ қоғамындағы атқарған қызметі туралы түсіну

Күтілетін нәтиже:

  • Би сөзінің мән-мағынасын түсінеді;
  • қазақ даласындағы билердің атқарған рөлін түсінеді;
  •  патша үкіметінің билер сотын шектеу себептерін біледі;
  • қазақ билері туралы өз пікірі қалыптасады;
  • билер сотын қазіргі сотпен салыстырады.

Міндеттері:

  • ХVІІІ ғасырдағы билер соты туралы түсінік қалыптастыру
  • Сұрақтарға жауап беру арқылы сыни ойлау қабілеттерін дамыту
  • Топтардың  пікірін тыңдауға, сыйлауға тәрбиелеу

Дерек көздері

Қазақстан тарихы оқулығы, З.Е. Қабылдинов, А.Т. Қайыпбаева, Интернет көзі, сабаққа қатысты презентация, бағалау парағы, стикер қағазы.

Тапсырмалар

№ 1 Берілген тақырып бойынша топтық жұмыс

№ 2 Қазақ әдебиетінен үш бидің нақыл сөздерін қорғау

№ 3 Барлық топтарға бұрынғы билер соты мен қазіргі соттың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын Венн диаграммасы бойынша жазу

Кезеңдері

Сабақ барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі

 

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

1) Оқушылармен амандасады

2) Түгендеу.

3) Оқушыларды топқа бөлу 

1) Мұғаліммен амандасады

2) 3 топқа бөлініп отырады

 

Үй тапсырмасы

 

 

1. Үй тапсырмасы бойынша өткен тақырыптан сұрақтар қою

Берілген сұрақтар бойынша топтар жауап береді

Жаңа сабақ

 

Қазіргі өмірмен жаңа тақырыпты байланыстыру (Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер)

Қылмыс туралы өз ойларын айтады

«Миға шабуыл»

Топта талқылау үшін тақырыптарды топтарға бөліп беру (Сыни тұрғыдан ойлау), (АКТ)

Оқушылар кітаптан, Интернеттенөз тақырыптарыбойынша ізденеді, қорғауға дайындалады

«Кім жылдам» кезеңі

 

Қазақ билерінің нақыл сөздерін табуға тапсырма береді (Дарынды және талантты балаларды оқыту)

Қазақ әдебиетінен үш бидің нақыл сөздерін ортаға салып, талдау

«Ойтолғау» кезеңі

Барлық топтарға бұрынғы билер соты мен қазіргі соттың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын Венн диаграммасы бойынша жазуға тапсырма беру (Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу)

Әр топ мұғалім тапсырмасы бойынша салыстырып, талдайды

 

Рефлексия

 

Оқушыларға кері байланыс үшін стикер тарату

Оқушылар бүгінгі сабақта алған әсерлерін жазады

Үйге тапсырма беру

Тақырыпты оқуға, қосымша деректерді өз бетінше оқып, ізденіп келуге тапсырады

Үй жұмысын жазып алады

 

Бағалау

Критерийлер бойынша бағалау (Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау)

Бағалау парағы бойынша өзін-өзі бағалайды